wtorek, 23 lutego 2016

black outfit | Wiosenny style

Hejka, długo się zastanawiałam nad blogowaniem, jak zacząć, jaka tematyka, i wiele innych pytań chodziło mi po głowie. Aż w końcu po długich przemyśleniach, postanowiłam się za to wziąć. 
Mój blog będzie głównie o tematyce mody, kosmetyków, czyli głownie kobiece ideały, choć nie wykluczam innej tematyki, ale to okaże się z czasem co będzie Was interesowało najbardziej.

A tymczasem przedstawiam Wam moją wiosenną stylizację, choć za oknem jeszcze wiosna nie daje o sobie znaków, a szkoda. Mam nadzieję, że już niedługo zapuka w nasze okna. Stylizacja preferuje na codzienny szkolny dzień, dla każdej dziewczyny. Bardzo lubię kolor czarny, co chyba widać już po pierwszym poście. Można do niego dobrać prawie wszystko, nie trzeba za dużo kombinować, a czarny klasyczny kolor, nigdy nie wychodzi z mody. 










Photographer : J E L Y Y 


Bluzka - atmosphere 
Spodnie -H&M
Kurtka - Stradivarius 
Buty - Jordan 23 Flight 
Naszyjnik serduszko - YES 
zegarek - Jordan Kerr 



3 komentarze:

  1. Sportowo, luźnie, ale z klasą :) Kiedyś nie lubiłam połączenia elegancji z wygodą, ale teraz adidasy, czy trampki i skóra to coś trafionego na większość okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz śliczne włosy!!!! ale zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  3. i oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie :)

    malinowe-buty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń