sobota, 27 lutego 2016

BLACK&WHITE LOOK | Futerko,białe spodnie & lity

   Witam! Dzisiejszego wieczoru przybywam do Was z kolejną stylizacją.Białe spodnie, jako moje ulubione w szafie, ciężko do nich dobrać coś odpowiedniego. Niektórzy twierdzą, że do białego można dobrać wszystko. Ja jednak uważam troszkę inaczej. Uwielbiam białe spodnie, ale żeby był kontrast na górę trzeba ubrać coś w ciemnych kolorach, aby nie było za blado. Ja wybrałam klasycznie czarną bluzkę, do tego futerko i czarne lity, które też bardzo uwielbiam, ze względu na to, że są to najwygodniejsze wysokie buty, jakie posiadam. Uważam, że jest to jedna z bardziej eleganckich stylizacji, i jak najbardziej przeze mnie lubianych.







INSTAGRAM (klik) : Agnieszkanessy
SNAPCHAT: akzs3inga 

31 komentarzy:

  1. Bardzo ładne buty, świetnie pasują Ci te białe spodnie :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, co prawda ja bym chyba ubrała inne buty, bo te wyglądają tutaj bardzo cieżko, ale i tak jest okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówią, że białe szybko się brudzi, ale co z tego? :D To naprawdę kobiecy kolor, a co ważniejsze - świetnie na Tobie leży :) Stylizacja naprawdę godna pochwały! Skromnie, delikatnie, ale pewnie i kobieco :) Trafiłaś idealnie w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że u Ciebie również futerko hehe ;D Pięknie wyglądasz i masz moje ulubione z wysokich butów-lity. Miałam dokładnie takie same i kochałam miłością wielką do czasu aż mój shih tzu postanowił je zjeść :D Tak więc buciki to mój must have na wiosnę po raz kolejny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwygodniejsze buty ;) szkoda tylko, że nie pasują do wszystkiego. Dziękuję ;)

      Usuń
  5. Białe spodnie nie łatwo zestawić z resztą ubioru, a Tobie się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this look girl! xo

    www.aimeroseblog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja, a Ty wyglądasz pięknie♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamizelka przeboska! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie stylizacja na plus ;). Pozdrawiam ciepło ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też uwielbiam białe spodnie, czekam na ładniejszą pogodę, żeby móc sobie w nich śmigać :) bardzo ładne zestawienie, ślicznie wyglądasz + masz bardzo sympatyczną buzię.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    www.zyciejakpomarancze.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super stylizacja ! :) i masz cudowne nogi ! :) bardzo fajny post i pozostanę z tobą na dłużej ! :)
    a w wolnym czasie zapraszam do mnie http://modnemadam.blogspot.com/2016/02/ysl-yves-saint-laurent.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie! Uwielbiam białe spodnie za ich uniwersalność,
    fantastyczna stylizacja z tą kamizelką.
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wygladasz :* Mam takie same lity i są genialne!
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz śliczny uśmiech i włoski:) obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała stylizacja *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. przepięknie wyglądasz, bardzo podoba mi się te połączenie
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia!
    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się Twoje białe spodnie, które swoją drogą dobrze komponują się z Litami :)
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wygldasz , super stylizacja ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne futerko ! Wygladasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała stylizacja, wyglądasz naprawdę super :)
    nie tylko fajnie dobierasz ubrania, ale i perfekcyjnie
    łączysz kolory :) na dodatek muszę przyznać że mam takie
    same lity i bardzo je kocham, najwygodniejsze wysokie
    buty jakie kiedykolwiek miałam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię białych spodni ,ale Ty wyglądasz w nich super :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny futrzak, wyglądasz cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wszędzie szukałam takich butów!! piękne są ;)

    zapraszam do mnie:
    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/
    obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacja. !!
    Podoba mi się tu u ciebie widzę , że niedawno założyłaś bloga z chęcią zostanę tu
    na dłużej już obs może wspólna obs ? :**
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń